کیانا عشق مامان وباباکیانا عشق مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

لحظه های کودکی

از همه جا

1393/2/3 15:17
نویسنده : مامانی
212 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان 18 ماهگیت مبارک دیگه واقعا خانم شدی قربونتniniweblog.comواکسن 18 ماهگیتو زدی و تموم شد تا 6سالگی اخیششششششششششششniniweblog.comانقده شیطون شدی که حد نداره  تازه پدر جون برات یه تاب خریده که دایی سعید تو حیاط به یه درخت وصل کرده حالا که سوارش میشی مگه ول می کنی میگی اب اب ابازی اب اب ابازیniniweblog.comخلاصه هیشکی جرات نمیکنه تو رو سوار اون تاب بکنه چون ول کن نیستی هههههه من که هنوز از کنارش رد هم نشدم

خیلی از کلماتو میگی کامل از یک تا 5 هم میشموری خیلی قشنگ وای یه چیزی انقده خوشگل میرقصی دستاتو می پیچونی اوف که خوردنی میشی اساسی

مامانی رها مریض شده وبیمارستانهniniweblog.comخدا کنه زودی خوب بشه دیروز هم واسه تو هم واسه رها عروسک باربی گرفتم قبل اینکه برم بیمارستان پیشش زنگ زدم  بهش گفتم رها نی نیت بدنیا اومد انقده گریه کرد به مامانش گفت دیگه منو دوست نداره تازه باربیشو کادو کردمو روش نوشتم قدم نو رسیده مبارک هههههههههههههههه ولی وقتی رفتم ملاقات خواب بود دلم نیومد اذیتش کنم جلدشو پاره کردم خلاصه که همه شما شیطونین الهی زود خوب بشه ودوباره شیطونی کنه امین

الان شما خوابیدین بابایی تهرانه وما طبق معمول خونه مادرجون  فردا هم کلی مهمان دارم و هیچ کاری نکردم

 راستی دوتا مادربزرگهای منم اینجان مادر جون ناهار یه فسنجون خوشمزه با گوشت غاز درستید دستش درد نکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

sodabeh
7 اردیبهشت 93 11:59
سلام به به خيلي خوش اومدي خانومي و هم منم خوشحال شدم كه يه دوست جديد پيدا كردم ماشالله به اين دختر داري كه نمذاره به كارت برسي عيبي نداره خانومي مرسي كه تبريك گفتي عزيزدلم من درخدمت شما هستم اگه حرف داري درخدمتم 18 ماهگيشو مبارك باشه خانومي چرا عكس دخترتو نميذاري عزيزم
sodabeh
13 اردیبهشت 93 8:08
سلام عزيزم خوبي خانومي گفتي عكس بزرگ نشون ميده الان بهت يادت ميدم خانومي حجم عكس رو كم كن اگه نميدوني چه جوريه ؟؟؟ يه عكس باز كن كليك راست كن edit اينو بزن نقشي نشون ميده درسته بعدش دو تا راهي هست ببيني مال تو كدومه بعدش وقتي نقاشي عكس باز شده ببيني خيلي بزرگه ميتوني حجمش كم كني روي نوار منوي imge اينو بزن چندتا گزينه داره نوشته stretch/skew... اينو انتخاب كن افقي و عمودي ميبيني جفتشون يكي بزن مثلا 50 يا 30 فقط بالا استفاده كن پايين استفاده نكن اگه مال شما اينجوري نداشت يه راهي هست روي عكس كليك راست edit بزني وقتي باز شد همونجا نگاه كن resize اگه ديدي مال اندازه حجمش هست كم كن مثلا 50 يا 30 كوچيك ميشه يا 60 هرچي كه باشه بستگي به خودت داره وقتي درستش كردي به منم خبر بده
sodabeh
20 اردیبهشت 93 13:58
سلام خانومي ميگما عكس دخترتو هنوز نذاشتي من كه بهت توضيح دادم هنوز ياد نگرفتي عزيزم