کیانا عشق مامان وباباکیانا عشق مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

لحظه های کودکی

شیطونی هات

1393/2/3 15:18
نویسنده : مامانی
215 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان این روزای اخر سال مدام تو رفت و امد تو بازار هستم شما هم طبق معمول پیش مادر جونی عزیزم  هر خریدی که برات می کنم کلی مثل بچه کوچیکا ذوق می کنم niniweblog.comجدا از کارای زیادی که عید داره ولی خیلی دوسش دارم

الان شما یه پلاستیک دستته دونه دونه پوشکاتو از تو جاش در میاری میزاری تو پلاستیک  وتو اتاق راه میری  این کارو همین طور تکرار میکنی ههههههههههههه

راستی دو تا ماهی خریدم  هی میای میگی مامانی مامانی مانی لپ لپ لپ

امروز مدام عروسک سیاهپوستتو میاوردی ومیگفتی نی نی  مه مه مه مه که  اون شیر میخواد ولی تا میمیکمو در میاوردم فوری عروسکو پرت میکردی و خودت میخوردی عسل من 

الان دیگه رفتی تو اشپز خونه ومنم همین طور دارم فریاد میزنم  داری محکم میکوبی به در کابینت الان میگیرمت بای بای عزیزمن  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)